*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Zo vandaag de 21-1-18 bij Wiliam van Detectorplaza te Uden een update laten doen  (gelezen 1079 keer)

JozefHerman

  • Gast
 Zo vandaag de 21-1-18 bij Wiliam van Detectorplaza te Uden www.detectorplaza.nl een update laten doen bezit mijn WS-5 van XP-Deus al weer n tijdje vanaf 2016 0ngv dus minimaal 3jaren met het oude standaard programma er nog in  ik verkrijg nu de betere verci WS-4   
ook is er al nog n betere vercie beschikbaar de WS-5 update echter daarvan kreeg ik te horen dat er nog wat kinderfoutjes inzaten
vandaar de andere update keus ben zeeer benieuwd naar de verbetering van de overigens zeeer goede werking van deze Metaaldetector XP-Deus

------------Ernaast check zelf ook met jou Deus of t niet beter is ook n update te doen -------------

hoop voor morgen alleen nog op n redelijk droog akkertje te vinden wat niet zal mee vallen   ;)
   

 
« Laatst bewerkt op: januari 22, 2018, 13:57:26 pm door JozefHerman »

JozefHerman

  • Gast
Re: Zo vandaag de 21-1-18 bij Wiliam van Detectorplaza te Uden een update laten doen
« Reactie #1 Gepost op: januari 23, 2018, 18:13:16 pm »
volgens mij was de update voor Ws-5 Deus n succes & toegevoegde waarde ;opgepiept n waarschijnlijke Romeinse halshanger
jammer t overdwars  hangoogje is afgebroken nergens geen juweliers keuren erop    ;)
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2018, 11:33:39 am door JozefHerman »