*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: zoeken in thailand  (gelezen 3647 keer)

robin

  • 10+ Berichten
  • **
  • Berichten: 15
zoeken in thailand
« Gepost op: juli 16, 2010, 21:41:26 pm »
ik zit 2 x per jaar in thailand ,weet iemand of je daar gewoon   overal mag zoeken ,en kan je de detector meenemen in het vliegtuig

Peer

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 945
Thailand
« Reactie #1 Gepost op: juli 16, 2010, 23:16:10 pm »
Hoi Robin ,

in Thailand word hoofdzakelijk gezocht op de stranden en in het binnenland naar goud nuggets , er zijn ook
detector winkels dus zoeken moet er geen probleem zijn . Op youtube staan ook een paar filmpjes van zoeken in Thailand .
Als ik de detector meeneem in het vliegtuig dan neem ik altijd wel de aankoop bon mee bij eventuele vragen bij de douane . Wel altijd de batterijen eruit halen , is een voorschrift voor het vervoeren van electronisch apparaten .

Groeten Peer

Coinshooter

  • 250+ Berichten
  • *****
  • Berichten: 478
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2010, 09:45:33 am »
Hoi Robin,

Als ik daar zou gaan zoeken zou ik een thai meenemen die terplekke goed bekend is. Een beurs met wat geld doet ook wel wonderen (haha).  Ik weet niet hoe goed jij de Thaise taal machtig bent?
Maar als ze het er niet mee eens zijn dan gaat alles snel he.
Aangezien je er 2 keer per jaar naar toe gaat zul je wel ervaring genoeg hebben daar.
De grond is op de meeste plaatsen nogal hard, dus dan zal het strand een goede optie zijn.
Over het toestaan van detectors heb ik geen flauw idee, maar zoals Peer al aangaf. Er staan filmpjes van goudzoekers op internet.

Groet,
Bas
Minelab Equinox 800 - XP ORX - Quest X5

robin

  • 10+ Berichten
  • **
  • Berichten: 15
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: juli 17, 2010, 10:30:38 am »
ik heb een thaise vrouw vandaar ik 2x ga
bedankt voor de info ,ik ga in december weer en ga hem meenemen :smile: