*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Vandaag troubless met mn detector  (gelezen 7985 keer)

leo2

  • 1+ Berichten
  • *
  • Berichten: 1
Re:
« Reactie #15 Gepost op: juni 09, 2012, 10:05:31 am »
Er zijn drie versies waarvan er 2 in Nederland verkocht worden/zijn.

De GoldBug (dit is de eerste versie welke niet meer worden gemaakt, de Pro en DP zijn verbeterde versies met andere software en enkele veranderingen. Zoals VCO in Disc mode wat de SE niet heeft.
De Goldbug Pro (dit is die met het kleine 5" schijfje en is ook gewoon 19 kHz. wordt volgens Gelan hier niet verkocht)
de GoldBug DP (precies hetzefde als de Pro maar dan met 11" schijf eronder.

Nu is het leuke dat de DP als Pro in Nederland verkocht wordt. Wanneer je de DP koopt dan staat er Pro op de bon en zit hij in de doos van de gewone GoldBug (ook wel SE special edition genoemd) en zit er een sticker met GoldBug DP op.
Snap jij het nog? Daarom gewoon de amerikaanse benaming gebruiken dat is het makkelijkste.
Ik zoek dus met de Goldbug DP (dit staat dus inderdaad voor Deep Penetration haha).
Alle nieuwe modellen GoldBug werken op de 19 kHz. frequentie. de "oudere"  GoldBug 2 werkt op 71 kHz. zoals Peer al aangaf.

Groet,
Bas

Deep penetration is leuk gevonden en zeker ook waar, maar het schijnt te betekenen "duo processor"zoals de Teknetics G2.
 :) :)

zandhaas

  • Gast
Re: Vandaag troubless met mn detector
« Reactie #16 Gepost op: juni 09, 2012, 14:23:39 pm »
leuk oud topic.
ik dacht overigens dat die D stond voor Double :-*

maar uuuh, 'k heb ook 2 detectors.
misschien een leuk idee voor ergens in de toekomst? nog eens een keer zo'n dagje doen? een keer met andere detectors lopen, vergelijken en ervaringen uitwisselen, kijken wat er zoal mogelijk is? lijkt me interessant.

Coinshooter

  • 250+ Berichten
  • *****
  • Berichten: 478
Re:
« Reactie #17 Gepost op: juni 27, 2012, 10:57:09 am »
Citaat van: leo2
Deep penetration is leuk gevonden en zeker ook waar, maar het schijnt te betekenen "duo processor"zoals de Teknetics G2.
 :) :)

Dat zal best zo zijn Leo. Ik vind er niks van terug op de site van Fisher dat dit ook double betekent.
Maar dat neemt niet weg dat het ding lekker diep gaat  ;)

Groet,
Bas
Minelab Equinox 800 - XP ORX - Quest X5