*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: test  (gelezen 2654 keer)

kees

  • 1+ Berichten
  • *
  • Berichten: 5
test
« Gepost op: oktober 05, 2011, 18:22:27 pm »
hoe wekt het hier snap er niks van gr kees
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door kees »
goede dag
k heb een vraag heeft iemand ervaring of weet i hoe je moet zoeken tussen ijzerhoudende rotsen  de rotsen zijn soms roestbruin van het ijzer op ge plek waar ik wil zoeken is wel iets gevonden[geheim] grapje
 bij voorbaat dank gr. kees

kees

  • 1+ Berichten
  • *
  • Berichten: 5
test
« Reactie #1 Gepost op: oktober 05, 2011, 18:23:31 pm »
oop
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door kees »
goede dag
k heb een vraag heeft iemand ervaring of weet i hoe je moet zoeken tussen ijzerhoudende rotsen  de rotsen zijn soms roestbruin van het ijzer op ge plek waar ik wil zoeken is wel iets gevonden[geheim] grapje
 bij voorbaat dank gr. kees

hans44

  • Ere Lid
  • 2000+ Berichten
  • *
  • Berichten: 2053
  • Verzamelaar munten en token tot 1600
re
« Reactie #2 Gepost op: oktober 05, 2011, 19:49:55 pm »
Hallo Kees, Welkom. Geeft niets als je hier en daar wat zet. Dit zou onderaan Algemeen (overige vragen), maar het wordt wel opgemerkt.
Er zijn wel deskundigen die je zullen inlichten, Zou voorlopig zeggen, Zoek een Detector die goed kan Discriminere, zodat je IJzer
kunt uitsluiten, Maar wel een waarbij je goud nog wel kunt detecteren. Natuurlijk kunnen de handelaren hierover ook informatie geven.
Het beste merk en de prijzen zal Jozef je wel vertellen, als hij dit gelezen heeft.

Paul akkermans

  • 1+ Berichten
  • *
  • Berichten: 1
  • Hoi ik ben Paul en aspirant detectorist
Re: test
« Reactie #3 Gepost op: april 05, 2014, 17:01:14 pm »
Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw en weet niet goed hoe ik een bericht kan plaatsen, maar mijn vraag is om info wat betreft de aankoop van één met.detector.
Wat ik zoek is een det. die metalen zoals goud, munten e.d. mee kan vinden, wil hier mijn hobby van gaan maken en mijn vrouw is ook best geïnteresseerd in het zoeken.
Groeten en hopelijk kan iemand mij hierbij helpen, alvast bedankt.
Gr.Paul Akkermans
Paul-lia@telenet.be

coinmaster

  • Gast
  • 2000+ Berichten
  • *******
  • Berichten: 2996
  • XP adventis 2
Re: test
« Reactie #4 Gepost op: april 06, 2014, 09:08:50 am »
Hallo paul, een goede starters detector is een garret ace 250. Zijn  rond de 250 euro...