*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: bleialf duitsland  (gelezen 1015 keer)

edwin666

  • 1000+ Berichten
  • *******
  • Berichten: 1683
  • wat hebben we toch een mooie hobbie....
bleialf duitsland
« Gepost op: juni 27, 2012, 19:36:45 pm »
pieps ik vertrek as zaterdag met mn gezinnetje naar bleialf in duitsland voor een welverdiende vakantie.... ik ga naar duitsland dus de piepstok gaat mee...nou heb ik al een beetje rond geneuzeld op t net hoe t zit met oorlogshandelingen van de 2e wo, en ben ook wat wijzer geworden, nou vroeg ik me af of iemand nog wat wijze of goeie tips vor me heeft wat betreft goeie plekken om te zoeken of wat dan ook...bvd grtz edwin
ps als ik sommige forums moet geloven maakt t daar weinig uit waar je je schop in de grond steekt t is daar altijd prijs(volgens hen), maar ik ben van t kaliber eerst zien dan geloven...
zoekt en gij zult vinden....

JozefHerman

  • Gast
Re: bleialf duitsland
« Reactie #1 Gepost op: juni 27, 2012, 20:16:28 pm »
Heel fijn;

Edwinn <<<pieps in Duitsland >>>daar kan je hele verkeerde gevolgen in hebben VRAAG ten alle tijde aan de Landeigenaar toestemming voordat je over een afrastering klimt en n spade daar in de grond steekt

liefst schriftelijk deze mag clausule ----de rechtmatige hand reist daar als Boswachter in samenwerking met de Polizei overal inn di runde heb daar ervaring mee  .

n heel fijne Feriên met dit in je achterhoofd gaat t zekers goed komen.

fiero

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 569
  • Het hoeft geen goud te zijn, als ik maar wat vind
Re: bleialf duitsland
« Reactie #2 Gepost op: juni 28, 2012, 18:44:01 pm »
Edwin fijne vakantie......en hopelijk met mooie vondsten terug
Minelab E-trac

edwin666

  • 1000+ Berichten
  • *******
  • Berichten: 1683
  • wat hebben we toch een mooie hobbie....
Re: bleialf duitsland
« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2012, 21:53:08 pm »
jozef dank je ik zal t in de gaten houden...en dennis jij ook dank gaat zeker lukken!! ik ben benieuwd of ik een helm of ijzeren kruis ga vinden....dingen van de "foute"kant zijn toch nog wel t leukste..(vind ik he...)
misschien nog meer mensen met wijze raad?
grtz edwin
zoekt en gij zult vinden....

Munten Bodemvondsten Club Forum

Re: bleialf duitsland
« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2012, 21:53:08 pm »