*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Had nog n paar oogvondsten lagen op de rand van n ingezaaide akker  (gelezen 1294 keer)

JozefHerman

  • Gast
Had nog n paar oogvondsten lagen op de rand van n ingezaaide akker
« Gepost op: juni 07, 2016, 08:23:58 am »
vallen op na n regenperiode ze zijn dan lekker uitgeregend ze blijven mooi this nie altijd romeinse periode of daarvoor maar er waren ook nog de laat middeleeuwse glazen kralen

http://www.collectiegelderland.nl/zoeken/?q=kralen&fq=instellingscode%3Aex07

Metaldetector Arie

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 851
  • Omne principium dificile
Re: Had nog n paar oogvondsten lagen op de rand van n ingezaaide akker
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2016, 21:06:29 pm »
Mooie komkommertijd vondsten jozef. Hier helaas te weinig tijd gehad de afgelopen maanden ivm nieuwe baan en nou alles ingezaaid. Maken we hopelijk in het najaar weer goed.

Grtz
Zoekt met een XP Deus, 11inch schijf, ws5 headphone en als backup Garrett AT Pro

JozefHerman

  • Gast
Re: Had nog n paar oogvondsten lagen op de rand van n ingezaaide akker
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2016, 00:00:20 am »
Ja Arie;

proficiat  nw job maaar fore my als je lekker gepensioneerd bent en dit gehaald hebt  na & kwa flink wat jaartjes en geheel nu uit t commerciĆ«le circuit bent is t wederom  nagelsbijten om je hobby ff t/m t najaar aan de kapstok tehangen en andere dingen doen

vandaar dat je ook nog in t water kan gaan piepen nou t tasje is al gepakt pieper batterijen ververst en  slaapt nu morgen komt mn zoekmaat en trekken er beide ff 160kilometer heen op uit om de piephobby water te gaan bedrijven ik ben benieuwd wat de pot schaft a,s woensdag

ik laat wat weten.

Metaldetector Arie

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 851
  • Omne principium dificile
Re: Had nog n paar oogvondsten lagen op de rand van n ingezaaide akker
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2016, 20:28:12 pm »
Thanks.
Ti's inderdaad verslavend en balen dat net nu het goed weer is de akkers zijn ingezaaid. 160 km voor een zoeksessie,  pffff.... jullie hebben er veel voor over. Ik ga max. een kilometertje of 15. De spaarzame vrijetijd dat ik in de auto zit kan ik niet zoeken en dat vind ik zonde.  ;D

Hopelijk heb je suc6 gehad met je speurtocht.

Grtz
Zoekt met een XP Deus, 11inch schijf, ws5 headphone en als backup Garrett AT Pro

JozefHerman

  • Gast
Re: Had nog n paar oogvondsten lagen op de rand van n ingezaaide akker
« Reactie #4 Gepost op: juni 08, 2016, 22:26:24 pm »
ff kijken Arie Rubriek Kroegepraat