*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: DIERBARE SPULLEN VERLOREN? Met mijn professionele metaaldetector sta ik voor U..  (gelezen 946 keer)

JozefHerman

  • Gast
Met meer dan 20 jaar zoek ervaring met de metaaldetector zowel op het land als in het water heb ik besloten om een website te starten voor mensen die iets van metaal verloren zijn. Dit kan variëren van sieraden tot mobieltjes en alles wat daar tussen zit, zoals sleutels, portemonnee’s, USB-sticks etc.


Kortom alles wat van edelmetaal – goud, platina, zilver – en metaal – koper, ijzer, aluminium, lood, tin etc. –  is en tevens van belang is dat u het weer terug krijgt. Bent u een trouwring kwijt? Uw autosleutel? Met mijn professionele metaaldetector vindt ik uw verloren kostbaarheden weer terug.

En mocht het zo zijn dat U weet waar een verborgen schat – in welke vorm dan ook –  zou kunnen liggen, wil ik dat onderzoeken en eventueel hier naar speuren. Laat dit weten via het contactformulier.

Daarnaast kunt U vondsten uit het verleden bestellen die ik in de loop van de jaren opgegraven heb. Indien u belangstelling heeft voor de oudheid kunt U de pagina koopartikelen bekijken en eenvoudig bestellen.
Overigens ben ik aangesloten bij twee metaaldetector verenigingen waarvan ik een ledenpas bezit.

https://www.sieraadverloren.com/