*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Kroatië  (gelezen 1661 keer)

Andy

  • Gast
Kroatië
« Gepost op: februari 11, 2009, 20:53:45 pm »
Ik ga begin april een weekje naar Kroatië, wil m'n piepstok natuurlijk ook meenemen....
Mag dat daar, en valt er iets te piepen daar?????

Groeten,

Andy

tinus

  • 150+ Berichten
  • ****
  • Berichten: 155
Hallo.
« Reactie #1 Gepost op: februari 17, 2009, 18:53:18 pm »
Hallo Andy;

Lijkt me n fijne piep vacantie daar ben zelf diverse malen naar Hongarije geweest
heb daar gewoon op akkers gezocht en in t Balaton meer-Suafork wat me opviel daar is
bv bij t Balaton meer mag je vrij zoeken van de Politie behalve op prive strandjes niet
geld ook ongeveer op akkers zo deze regel en ook daar weer zijn zoekers nu om terug te komen
op Croatiê zal dezelfde regels gelden als in Hongarije  om je nu te verzekeren van deze regel bel -mail
naar het Consulaat van Croatiê te Nederland en vraag daar wel of niet detecten enzv en wel
betekend dat je van hun een schrijven wil ontvangen waarin staat dat jij als toerist met
hun papier daar kan aantonen dat je het hier aangevragen hebt voor je vacantie aldaar
wel ff uitkijke daar denk ik ook weer dezelfde situatie als Hongarije heb zelf mee gemaakt
dat ik snachts aan t rijden was naar n andere stek wel nu op n bepaalde weg stonden 2 geparkeerde autoos
die de weg versperde met n paar mensen erbij ben via de berm waar nog n 3mtr vrij was met hoge snelheid er langs gereden denk als ik gestopt had dat ze me nakend gedropt hadden ergens het is een gegeven dat bepaalde
 oostblok landen daar om en nog meer bekend zijn t beste is in een groepsverband te gaan  met meerdere
zoekers zelf Tip zelf pakte ik altijd een vacantie adres in n gegoede woonwijk was veel goedkoper als in n hotel
laat me hier wat weten als je terug bent van de tegenpartij  Milozowitz en vriendjes aldaar .

gr Tinus

Andy

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: februari 17, 2009, 22:05:30 pm »
Haha, nou, waar ik heen ga komt mijn broer al jáááááááren.
De eigenaar van het appartement bezit zowat het hele dorp dus ik denk dat dat wel goed zit daar.
Maar om de wijde omgeving af te struinen kan ik dus beter contact opnemen met consulaat.....is dat niet omslachtig????

Groeten,

Andy

Arran

  • 50+ Berichten
  • ***
  • Berichten: 88
    • http://www.battlefieldrelics.come2me.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: februari 17, 2009, 22:10:05 pm »
Kroatie heeft toch iets andere regels dan andere voormalige oostbloklanden.
Het ligt er eigenlijk helemaal aan waar je gaat zoeken heb ik daar ondervonden. Er liggen nog veel mijnen in de grensgebieden met Bosnie, en daar mag je zelfs niet buiten de paden lopen. (sommige landmijnen zijn gevoelig voor detectie, en kunnen detoneren als er met een detector overheen gegaan wordt)
Aan de kust, en zeker rond Split geldt dat het archeologisch erfgoed is, en daar mag dan ook weer niet gezocht worden. Strenge straffen  daar, dus goed om van te voren even nate vragen of je mag zoeken in het gebied waar je na toe gaat,zeker de binnenlanden. Op de stranden zul je geen problemen hebben.

tinus

  • 150+ Berichten
  • ****
  • Berichten: 155
Hallo Andy;
« Reactie #4 Gepost op: februari 18, 2009, 02:36:05 am »
Hoi;

Bericht Kroatië
Ik ga begin april een weekje naar Kroatië, wil m'n piepstok natuurlijk ook meenemen....
Mag dat daar, en valt er iets te piepen daar?????

Groeten,

Andy


Hallo dit bovenstaande was toch je vraagstelling wat heb ik met mn antwoord verkeerd gezegd
als omslachtig zijnd had je t niet beter aan je broer kunnen vragen dan alssssss.

grt Tinus.

Munten Bodemvondsten Club Forum

Hallo Andy;
« Reactie #4 Gepost op: februari 18, 2009, 02:36:05 am »