*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: TIP/Tip zo voor de 2e maal voor jan doedel naar n akker gegaan de 1e maal ,  (gelezen 956 keer)

JozefHerman

  • Gast
de week ervoor was het na n fijn dagje zoeken tot dat ineens mn SW5 van Deus uitviel met geen
 stroom meer op mn koptelefoon de batterij check was die zelfde morgen nog 2x blokjes erop als
spanning 3 is vol dus so wat weer  zoeken toch n week verder

wederom de Sw5 gepakt nadat ik hem onder de lader had gezet mij viel al op dat ik niet hoger
kwam met laden als 2 zwarte blokjes met de gedachte in mn achterhooft kon wel ns afgelopen
kwa koptelefoon batterijtje ging ik dichbij maar met mijn  metaaldetector op de plek aangekomen
hem aangezet ging allemaal o.k echter na n uur batterij geheel plat tja eerst geloof je het niet
dat na de koop

van 16-3-15 jij aan vervanging toe bent van n nieuwe batterij in jou Sw5 koptefoon echter
toch nog n flinke tijd ermee gedaan t/m 14-5-18 dat is exact 3 jaar en 2 maanden
hoop n ieder*s deze rit te besparen voor iemand anders met batterij uitval Sw5 Koptelefoon ,
ja en mn gedachte gaan ook uit voor mn batterijtje in mn zoekspoel deze is nog geheel goed
 maaaaar wanneer komt hij aan de beurt voor vervanging (?).
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2018, 11:39:53 am door JozefHerman »