*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Zilver reinigen hoe  (gelezen 2283 keer)

JozefHerman

  • Gast
Zilver reinigen hoe
« Gepost op: februari 01, 2011, 23:48:43 pm »
Deze is op aanvraag van onze Moderator door mij verplaatst in de juiste Rubriek alhier.

Na mijn voorstel ronde bij deze de foto's van de zilveren munten die ik gevonden heb.
Misschien heeft iemand nog een goeie tip om de bruine korsten van het zilver te krijgen zonder een staalborstel. <!-- s:lol: -->:lol:<!-- s:lol: -->
Ik heb al verschillende methodes geprobeerd, maar krijg ze nog niet echt netjes.

Alle tips zijn welkom.

Gr. Sjakiebr








JozefHerman

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: februari 01, 2011, 23:52:41 pm »
ook deze Topic is verplaatst op aanvraag van onze Moderator Coinhunter


Ga ;

experimenteren in t zuiver maken spulletjes lees goed hoe te doen  in de bovenste Rubriek wat ik al vermelde vraag ook aan je vriend hoe deed hij dat met zijn muntjes zoek daar jou methode mee uit  ;zelf ga ik voor de orthodoxe manier van

zuiver maken en uiteraard houd ik met alles rekening ernaast en trouwens kijk uit met deze bovenste foto van een vlinder dunne Bezemstuiver verkeert vast pakken met druk aan een kant van deze munt en het is knak muntje === is kapot ja de  

2e kan ook n bezemstuiver zijn maaar daar heeft de tand des tijd goed aan zitten te werken even goed kijken ehh sterker nog die heeft ook links n pijlbundel van onze vroegere Provincies  tussen zijn  leeuwenklauwen zijn dus 2 vuile bezemstuivers

grts ;Jozef

JozefHerman

  • Gast
Re: Zilver reinigen hoe
« Reactie #2 Gepost op: december 03, 2013, 09:49:50 am »
trouwens;

alles is nu verplaatst naar deze Rubriek toe al n tijdje weer maaar toch ff deze nog dus staal borstel ff citeren komt van sjakiebr af ernaast mn  afronding in deze zoeker en met deze nicknaam genaamd Coinhunter zijn Moderatorschap is hier niet meer te bevinden in zijn vorige Rubriek als voormalige Determinator.

Munten Bodemvondsten Club Forum

Re: Zilver reinigen hoe
« Reactie #2 Gepost op: december 03, 2013, 09:49:50 am »