*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Hoe krijg ik mn oude items onder controle en reinig ze naar nieuw staat terug  (gelezen 2061 keer)

JozefHerman

  • Gast
TE KOOP;

Hier met   deze Reinigingset kun je bijna alles professioneel zuiver maken o.a metalen van brons -koperen-messing -lood -zink ;met deze set kun je tussen de letters cq imprint  door bij n munt uitermate goed reinigingen ook dus andere voorwerpen het reinigen altijd doen met voorwerp vooreerst olijfolie of zuurvrije vaseline erop smeren bv n dag vooraf . met deze set zuivert de prof Archeoloog alle oude items ook

voor 7.50 euro breng ik deze Kunststof Doos met 3x houders en 13 vlijmscherpe mesjes voor vele verwisselbare mesjes incl de magnetische strip mee bij de vlg Bijeenkomst interesse stuur ff hier n Privè mailtje naar me .

« Laatst bewerkt op: oktober 26, 2015, 00:59:44 am door JozefHerman »

JozefHerman

  • Gast
Re: Hoe krijg ik mn oude items onder controle en reinig ze naar nieuw staat terug
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2012, 12:03:08 pm »
Voorbeeld;

foto 1 vuile staat foto 2 -3-4 rechtse zijde  gedeeltelijk zuiver gemaakt tussen de fijne inprint;

« Laatst bewerkt op: januari 20, 2014, 18:06:29 pm door Attilax »

Munten Bodemvondsten Club Forum

Re: Hoe krijg ik mn oude items onder controle en reinig ze naar nieuw staat terug
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2012, 12:03:08 pm »