*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: *** VERKOCHT *** Tesoro Téjon + detector pro jolly rogers hoofdtelefoon  (gelezen 2291 keer)

jeroen V.

  • Gast
  • 150+ Berichten
  • ****
  • Berichten: 218
*** VERKOCHT *** Tesoro Téjon + detector pro jolly rogers hoofdtelefoon
« Gepost op: december 28, 2012, 19:26:19 pm »
Wegens (tijdelijk) beëindigen van de hobby doe ik mijn Tesoro téjon inclusief detector pro jolly rogers hoofdtelefoon van de hand.
De tesoro is in prima werkende staat. Heeft in het voorjaar nieuwe batterijclips en een reiniging van de electronica gehad. Aangekocht begin 2009 (eerste zoektocht was 30/1/2009).
De aankooppapieren heb ik naar goede gewoonte bijgehouden en goed weggelegd waar ze zeker niet verloren zouden gaan, maar uiteraard weet ik niet meer waar.
Als ik ze vind stuur ik ze de koper achterna. Detector is gekocht bij Westcoastdetecting de panne.

Hoofdtelefoon is begin 2012 gekocht, ook bij westcoastdetecting.

Beide zijn in goede werkende staat en zijn werkend te zien regio Turnhout. (Uitproberen op een veld is ook mogelijk)

Hieronder foto's van de detector. Van hoofdtelefoon heb ik nog geen detectors maar kunnen desgewenst gemaakt worden.

Het plastic flapje wat op de foto los hangt aan de zijkant van het electronica bakje is ondertussen er terug opgelijmd. Heeft geen invloed op de werking van de detector, is een bescherming over de type naam.
Verder in goede staat met gebruikssporen.

Nieuwprijs detector: 720 euro
Nieuwprijs hoofdtelefoon: 89 euro (meer info hierover kijk hier: http://www.westcoastdetecting.com/new/producten.php?id=23&sub=8&cat=91)

Mag tesamen weg voor 400 euro of ieder aannemelijk tegenbod.
Hij hoeft niet te vertrekken, zou alleen zonde zijn dat die hier stil staat terwijl er iemand anders blij mij zou zijn.
« Laatst bewerkt op: januari 20, 2014, 18:25:07 pm door Attilax »

jeroen V.

  • Gast
  • 150+ Berichten
  • ****
  • Berichten: 218
Re: Te koop: Tesoro Téjon + detector pro jolly rogers hoofdtelefoon
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2013, 20:09:29 pm »
Normaal gezien verkocht, mag dus weg

Munten Bodemvondsten Club Forum

Re: Te koop: Tesoro Téjon + detector pro jolly rogers hoofdtelefoon
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2013, 20:09:29 pm »