*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Onbekende munt  (gelezen 7319 keer)

joecool

  • 150+ Berichten
  • ****
  • Berichten: 153
Re: Onbekende munt
« Reactie #30 Gepost op: oktober 02, 2013, 17:26:56 pm »
Graag gedaan!  ;)
XP ADX 150.

zandhaas

  • Gast
Re: Onbekende munt
« Reactie #31 Gepost op: oktober 02, 2013, 18:29:21 pm »
maaaar het  volgende wat ik nog wil zeggen is ;  voortaan word er hier niet meer op n blanco plaatje of n te donkere Foto van n bepalende Munt waarin niets te herkennen is  gereageerd deze Munt moet schoon en met n goede foto"s van Voorzijde & Keerzijde  naar hier toe gezonden worden voor n juiste & sluitende 100% goede Determinatie en wel binnen n juist tijdsbestek .

helemaal mee eens. een determinatieverzoek behoort voorzien te zijn van voldoende info (maw alles wat je er van kunt zeggen. duidelijke foto's, afmetingen, gewicht, wat je er op ziet (vaak meer als op foto).

maar....
mag ik daar op aanvulling dat in navolging hierop een determinatie graag begeleid zie van een deugdelijke referentie?
liefst van een erkende site, van bv een museum ofzo, of een foto van een determinatieboek, of op zijn minst een verwijzing naar een boek-referentie. er is genoeg op internet te vinden om naar te verwijzen.
ik acht dit een noodzakelijk iets om een sluitende determinatie neer te leggen. zonder referentie geen definitieve determinatie.

joecool

  • 150+ Berichten
  • ****
  • Berichten: 153
Re: Onbekende munt
« Reactie #32 Gepost op: oktober 08, 2013, 20:38:43 pm »
Ik heb net deze munt aangemeld bij Provinciaal Depot voor bodemvondsten Limburg.
Ben benieuwd.  ???

Joecool  8)
XP ADX 150.

Jozef

  • Gast
Re: Onbekende munt
« Reactie #33 Gepost op: oktober 08, 2013, 21:13:11 pm »
Exacte verwijzing Determinator Zandhaas

gericht naar Joecool toe wij zijn ook benieuwd naar je antwoord van ;

 Provinciaal Depot voor bodemvondsten Limburg

de laatste was n goede keus Joecool de aanmelding aldaar .

joecool

  • 150+ Berichten
  • ****
  • Berichten: 153
Re: Onbekende munt
« Reactie #34 Gepost op: oktober 12, 2013, 20:44:34 pm »
Nog steeds geen reactie , beetje jammer!  >:(

Joecool  ???
XP ADX 150.