*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Van welke muziek houden jullie?  (gelezen 1819 keer)

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Van welke muziek houden jullie?
« Gepost op: november 30, 2013, 15:15:02 pm »
Ben benieuwd van wat voor muziek jullie houden!

coinmaster

  • Gast
  • 2000+ Berichten
  • *******
  • Berichten: 2996
  • XP adventis 2
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #1 Gepost op: november 30, 2013, 15:34:33 pm »
Vind dit wel een leuk liedje...
[/url]

JozefHerman

  • Gast
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #2 Gepost op: november 30, 2013, 15:39:49 pm »
Hoi Bom of moet ik Bommetje zeggen :-[

Mag ik als eurst deze Song sta te trappellen ervoor doordat ik me altijd laat rijden in hun Car door sommige ervaren piepers o.a Piscator  naar mn  vele  Akkertjes toe =eigenlijk n wiedergut machung van mij kant uit

Daarom mn favoriete de deze Chauffeur /Chauffeur en rij n bietje deur en van je hela hola houd er de moet maar in houd ter de moed maaaar ernaast deze is gezongen door Johny Hoes in de hoop dat jullie de deze ook goed vinden . ;D ???

Alowa ;Jozef -Ps krijg zn Url niet opgeduikeld van vernoemde text mag daarom ook n andere Entertainer zijn
maar wel in dezelfde context svp. !
« Laatst bewerkt op: november 30, 2013, 19:08:21 pm door JozefHerman »

Metaldetector Arie

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 851
  • Omne principium dificile
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #3 Gepost op: november 30, 2013, 17:08:46 pm »
Deze

En ff iets heel anders
Johnny cash
Groeten Arie
Zoekt met een XP Deus, 11inch schijf, ws5 headphone en als backup Garrett AT Pro

johny

  • 250+ Berichten
  • *****
  • Berichten: 424
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #4 Gepost op: november 30, 2013, 19:51:44 pm »
een dag niet gezocht,is een dag niets gevonden.
leef vandaag en niet morgen.

johny

  • 250+ Berichten
  • *****
  • Berichten: 424
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #5 Gepost op: november 30, 2013, 20:11:47 pm »


het lijkt bijna op je metaaldetector op een maagdelijk veld  ;D
een dag niet gezocht,is een dag niets gevonden.
leef vandaag en niet morgen.

coinmaster

  • Gast
  • 2000+ Berichten
  • *******
  • Berichten: 2996
  • XP adventis 2

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #7 Gepost op: november 30, 2013, 21:33:45 pm »


het lijkt bijna op je metaaldetector op een maagdelijk veld  ;D



 :o :o :o Flash back! :o
« Laatst bewerkt op: november 30, 2013, 21:39:32 pm door Bommetje2012 »

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503

JozefHerman

  • Gast
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #10 Gepost op: december 01, 2013, 11:23:35 am »
Hopenlijk Mevr Bom dan ;

mogen de Gouwe Ouwe ook nog n  vinger in de hete of ..............pap hebben toch ;

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #11 Gepost op: december 01, 2013, 14:17:06 pm »
deze zijn ook kei gaaf!



 ;D
« Laatst bewerkt op: december 06, 2013, 15:14:00 pm door Bommetje2012 »

JozefHerman

  • Gast
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #12 Gepost op: december 01, 2013, 15:28:45 pm »
Heeee Bommetje;

Is dit geeen Competitie vervalsing van jou kant uit als je deze indient is mijne Johny Foets & nergens meer
WwwAAoouw -->  Trance Madnes van Kabbege en nog wel --->1971 zo kan ik er ook nog ene

even n kleine Jury& eering t gehoor boeketje van hun is goed opgezet vriendjes van jou toevallig ??  vooral de opname & shooting Handje*s in de lucht gaat  er altijd als n goede spijsy Bami Padang inn ---->vond vooral de Blauwe achtergrond erin goed komen met de wapperde  handjes komen dan beter uit ernaast t lijkt eentje rechts die doet denk ik n duifje na met zijn of haar Disco handjes en zekers de aankomende Komeet t Sterretje in t filmpy denk in Take 3 dat ie er goed inzat ermee P.s dat lijkt ook wel n beetje op de aankomende  25e Dezember  daar is ook n lichtje in geloof ik

enja de opname van dat kerkje lijkt ergens in of  op n warm eilandje ergens in Greece en bij goed weeertje tevens  mn Topic van gewezen paul*s piannootje was ook goed die van de Stone*s  bedoel ik maar deze die van jouw is n echte Stamper ja en al bij al prima gecast( Oogopslag)  het in zn geheeel bekijkend

ook  de laatste met deze Song*s de   interessante afronding o.a Sterretje & de zeer grote Lucht  Bel erin  van de Kab Movie Crue  enja wel op t laatst  en als echt laatste dat Big akkertje erin meegenomen (The Plain) met deze kan ik me eigen ook in her bevinden , daar kun je jouw eigen goed in verdwalen met zoeken vooral in t donker  nu hoop ik wel Bommetje dat ik hier weeer niet voor mn Spreek beurt gegaan ben te zijn ; zal toch niet maar ik denk van wel zo te zien <inieder*s> voor mij ben jij de winnaar heb zeeer dansend genoten.

P.s ik ga mn Walkman met Koptelefoon weer ff opzoeken   ipv mn piepstok kijke of ie nog werkt enne Leth M Go Man ,en de opname daarin zal geen verrassing zijn voor jou Toch lijkt wel op Quiting*s Time dannn.





« Laatst bewerkt op: december 01, 2013, 15:50:12 pm door JozefHerman »

JozefHerman

  • Gast
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #13 Gepost op: december 03, 2013, 15:16:11 pm »
Als allerlaatste & voor jouw weer n Blikvanger deze Topic  ;

Om te stimuleren dat er andere piepers ook nog hun stem aan jou geven ???

Nog deze dan ff eerst kopiĆ«ren van mn vorige Topic  he  -----> als echt laatste dat Big akkertje erin meegenomen (The Plain) met deze kan ik me eigen ook in her bevinden , daar kun je jouw eigen goed in verdwalen met zoeken vooral in t donker

dat waren nog ns fijne tijden destijd*s in Engenland detecten daar waren wij met een grote groep als de eerste golf  zoekers vanuit Nederland  en daar zag ik voor de 1e maal deze Plaine"s waren dus geen kleine Akkertjes -----enne  meeer weten koop dan snel  een zeer oude Coinhunters Blad mij heb je dan daarin zeer snel gevonden . ;) ;D --tevens ik was daar altijd als laatste terug  in het Donker.

en nu graag meerdere  piepers van hiero ff hun liedje daaronder ook bij vermelden Svp.

Jozef

  • Gast
Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #14 Gepost op: december 04, 2013, 00:29:20 am »


alleen lang met zn 2en sneller.

Munten Bodemvondsten Club Forum

Re: Van welke muziek houden jullie?
« Reactie #14 Gepost op: december 04, 2013, 00:29:20 am »