*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: Hint!!  (gelezen 947 keer)

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Hint!!
« Gepost op: januari 02, 2014, 12:52:24 pm »
Er was eens een welgestelde heer, die door de bomen het bos niet meer zag.
alles rond om zijn kasteel, was kaal, geen boompje niks geen bloemen of planten, geen gras!.!en hij ,had een lap grond!
Hij begon tjokkend rond te lopen op zijn kale land, met zijn armen achter zijn rug, hoofd naar beneden gebogen en zuchten gestaagd huuu wat een kale boel! Wat schoppend tegen wat kluiten auw! zeg de welgestelde heer des huizes, vrijvend over zijn zere teen, wat was dat!
Hij tilt de kluit op! zooo! die is best zwaar! Veeg het vuil er van af, kijkt mmm wat is dat nou! rond,zwaar,zwart 8 cm, aha denk de heer, dit heb ik wel eens eerder gezien! In het dorp ergens! Hij loop iets verder, Zie een grote hoop klei liggen mmmmm wat is dat nou weer! Hij graaft en graaft hu! denk hij ,dat is een houten wiel! met ijzer er om heen huuu peinzend denkt hij, dit heb ik ook al eerder gezien! Waar was dat! denkend loop hij terug naar zijn kasteel! Kijkt door het raam richting het dorp! zuchtend, ik moet het weten! roep hij luid! roept zijn lakei! Ga onmidelijk mijn paard opzadelen!(ja, je had toen nog geen auto,s in 1874),ik moet naar het dorp! Ik wil weten waar deze items vandaan komen! En zeker dat zware ronde ding!laat ik die eerst maar even meenemen! Hij spring! op zijn paard en gaat naar het dorp! binnen gegaloppeerd in het dorp zie hij het item staan, heyyy denk hij!dat is het!er kunnen zelfs nog 2 mensen op zitten, hij loopt rond om het ding! en zegt wauw, dat ronde ding past ook precies in dat gat! en dat houten wiel hahaha daar heb je hm zo eentje precies! en er zitten 2 hendels boven op dat ding kicke! hij vraagt een voorbijganger ,weet u wat dat ding hier is!ja zegt de voorbijganger maar dat verklap ik niet! de welgestelde heer geeft het niet zo maar op en vraagt aan de voorbijganger! kunt u dan op zijn minst een hint geven aub,ik ben zo benieuwd! Nauw! Oke! Het werd in een veld gebruikt! zei de voorbijganger! En loopt weg! NOU WEET IK NOG NIKS! A zegt de heer!Wat is het nou!!!!

 weet iemand het????

 Gr Leni (dit heb ik zelf bedacht,en leek me wel leuk)
« Laatst bewerkt op: januari 03, 2014, 08:53:29 am door Bommetje2012 »

Metaldetector Arie

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 851
  • Omne principium dificile
Re: Hint!!
« Reactie #1 Gepost op: januari 02, 2014, 14:16:05 pm »
Haha, leuke fantasie heb je. Ik zal eens een gokje wagen. Een rijtuig of aanspan.

Groeten Arie
Zoekt met een XP Deus, 11inch schijf, ws5 headphone en als backup Garrett AT Pro

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Re: Hint!!
« Reactie #2 Gepost op: januari 02, 2014, 14:33:31 pm »
Nee arie! kijk goed naar mijn verhaaltje! Er zitten hints in  ;D

Metaldetector Arie

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 851
  • Omne principium dificile
Re: Hint!!
« Reactie #3 Gepost op: januari 02, 2014, 14:43:01 pm »
Ik ben echt helemaal niet goed in zulke spelletjes  :-[
Heb het verhaaltje nog eens doorgelezen maar heb echt gee idee.
Misschien iemand anders?
Zoekt met een XP Deus, 11inch schijf, ws5 headphone en als backup Garrett AT Pro

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Re: Hint!!
« Reactie #4 Gepost op: januari 02, 2014, 14:57:28 pm »
De meeste zijn vanavond hier;D

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Re: Hint!!
« Reactie #5 Gepost op: januari 03, 2014, 08:54:14 am »
Niemand??geen zin in spelletje  :-\

rick carnas

  • Gast
  • 250+ Berichten
  • *****
  • Berichten: 314
  • Rick Carnas
Re: Hint!!
« Reactie #6 Gepost op: januari 03, 2014, 11:26:05 am »
Er was eens een welgestelde heer, die door de bomen het bos niet meer zag.
alles rond om zijn kasteel, was kaal, geen boompje niks geen bloemen of planten, geen gras!.!en hij ,had een lap grond!
Hij begon tjokkend rond te lopen op zijn kale land, met zijn armen achter zijn rug, hoofd naar beneden gebogen en zuchten gestaagd huuu wat een kale boel! Wat schoppend tegen wat kluiten auw! zeg de welgestelde heer des huizes, vrijvend over zijn zere teen, wat was dat!
Hij tilt de kluit op! zooo! die is best zwaar! Veeg het vuil er van af, kijkt mmm wat is dat nou! rond,zwaar,zwart 8 cm, aha denk de heer, dit heb ik wel eens eerder gezien! In het dorp ergens! Hij loop iets verder, Zie een grote hoop klei liggen mmmmm wat is dat nou weer! Hij graaft en graaft hu! denk hij ,dat is een houten wiel! met ijzer er om heen huuu peinzend denkt hij, dit heb ik ook al eerder gezien! Waar was dat! denkend loop hij terug naar zijn kasteel! Kijkt door het raam richting het dorp! zuchtend, ik moet het weten! roep hij luid! roept zijn lakei! Ga onmidelijk mijn paard opzadelen!(ja, je had toen nog geen auto,s in 1874),ik moet naar het dorp! Ik wil weten waar deze items vandaan komen! En zeker dat zware ronde ding!laat ik die eerst maar even meenemen! Hij spring! op zijn paard en gaat naar het dorp! binnen gegaloppeerd in het dorp zie hij het item staan, heyyy denk hij!dat is het!er kunnen zelfs nog 2 mensen op zitten, hij loopt rond om het ding! en zegt wauw, dat ronde ding past ook precies in dat gat! en dat houten wiel hahaha daar heb je hm zo eentje precies! en er zitten 2 hendels boven op dat ding kicke! hij vraagt een voorbijganger ,weet u wat dat ding hier is!ja zegt de voorbijganger maar dat verklap ik niet! de welgestelde heer geeft het niet zo maar op en vraagt aan de voorbijganger! kunt u dan op zijn minst een hint geven aub,ik ben zo benieuwd! Nauw! Oke! Het werd in een veld gebruikt! zei de voorbijganger! En loopt weg! NOU WEET IK NOG NIKS! A zegt de heer!Wat is het nou!!!!

 weet iemand het????

 Gr Leni (dit heb ik zelf bedacht,en leek me wel leuk)
he leni volgens mij heb je het over een oud kanon met een bijbehorend karretje met kanonskogels
hahaha kan het het fout hebben???

gr rick

Bommetje2012

  • 500+ Berichten
  • ******
  • Berichten: 503
Re: Hint!!
« Reactie #7 Gepost op: januari 03, 2014, 11:59:45 am »
Kanon is goed!maar welk type kanon???

Munten Bodemvondsten Club Forum

Re: Hint!!
« Reactie #7 Gepost op: januari 03, 2014, 11:59:45 am »