*

Korting voor forumleden. Klik hier voor meer informatie.

Auteur Topic: strandvondsten  (gelezen 2121 keer)

meeraadje

  • 1+ Berichten
  • *
  • Berichten: 5
strandvondsten
« Gepost op: oktober 08, 2016, 17:40:57 pm »
Hoi allemaal
De badgasten zijn weg ,het strand is weer leeg. Lekker rustig met de metaaldetector op strand geweest afgelopen week en best aardig wat opgeraapt 1x 12,65 1x 11,05 1x 20,65 .ook een paar zilveren ringen een koperen hanger en een paar buitenlandse munten .Alleen gouden sieraden dat lukt mij nog niet zo .Ik ben denk ik 20x geweest en totaal 165,05 euro gevonden 5 zilveren ringen paar oorbellen en rvs ring en 1 gouden hartje Heeft iemand een tip?? ik zoek op de standaard instelling droog of nat strand .en bezit de xp deus met 28 cm schotel .Als ik de instelling veranderd raap ik veel andere dingen op zoals bierdoppen .Ook de diepte wordt dan minder .Graag zou ik ook eens mee willen met iemand die een maatje zoekt .Omgeving Zuid-Holland .Ik ben best wel fanatiek ik geef niet zo snel op .Wie o wie heeft tips of wil samen zoeken ??

Joost.r

  • 50+ Berichten
  • ***
  • Berichten: 76
Re: strandvondsten
« Reactie #1 Gepost op: oktober 08, 2016, 22:28:19 pm »
Als goud zo makkelijk te vinden was dan zou iedereen het wel doen ;D. Probeer ook zeker onder strandpaviljoens te zoeken, in kuilen in het zand en zoals je zelf al zegt niet opgeven. Ik zou graag samen willen zoeken alleen ik kom uit het zuiden, dus dat wordt een beetje lastig.

JozefHerman

  • Gast
Re: strandvondsten
« Reactie #2 Gepost op: oktober 08, 2016, 22:52:12 pm »
nou meeraadje ;

als ik zo je zoekcessies bekijk heb je toch heel wat gevonden kwa sieraadjes en geld zo ernaast als er geeeen goud verloren is per seizoen gebonden , als net dat kleine gouden hartje is dat een gegeven tevens vlak andere piepers ook niet uit

die delven ook daarvoor al bij al ga zo door en pak n ander strand je hebt nu n eigen zoeksysteem om ergens anders ook te gaan vinden
de rest komt vanzelf en de aanhouder wint

Tip; zoek vanaf de rommel scheidings lijn dat de zee opgegooid heeft met vloed door naar richting zee naar t natte zand en bij eb daar op deze wier en rommel lijn liggen meestal de verloren hebbedingetjes van zwemmers /dagrecreanten

succes met piepen en met n zoekmaat plaats ook n oproep in de Coinhunter het zoekersblad .